Sikit Sikit Demo, Bila Nak Libas Puak Haramjadah Ni?

Monday, November 7, 2011


"Lesbian"



Aku sokong kenyataan Irwah Fahmi Ketua Wira Perkasa dalam isu Seksuality yang hangat diperkatakan sekarang ini. Tapi sayang .......

Sayang kerana Malaysia kini lemah dengan perlembasgaan yang ada, Malaysia waktu ini walaupun perlembagaan nya jelas menyatakaan pekara sedemikian tidak dibenarkan namun masih banyak pihak yang tak memperdulikannya malah mencabar kedaulatan Negara.

Emmm Negara Malaysia agama Rasminya Islam tetapi orang Islam sediri yang ada bersekongkol dengan Kafir dalam menghancurkan Islam itu sendiri.

Susah lah kalau benda ni asyik berlanjutan, takkan Perkasa or mana mana NGO nak demonstrasi je tiap hari bila timbul isu yang melibakan Ugama ni? Takkan nak begitu tahun demi tahun?


"Gay"

Aku cadangkan agar ada kumpulan yang mengambil risiko dengan mengajar puak puak yang mencetuskan kekecohan antara Ugama ni. Dah sampai masanya kena beri mereka ni pengajaran. Beri mereka pengetahuan bahawa Malaysia ini Islam agama rasminya.

Bukan susah pun untuk kita Matikan watak watak Haramjadah dalam hal ni.

Psssttt... Orang lain Hina Islam boleh, kita duk diam je? takat berdemo?

4 comments:

مهمد شفاريز March 8, 2013 at 10:38 PM  

Psst..org islam yg menghina islam sendirik

Mukmin (MZ) March 13, 2013 at 10:48 AM  

Oit Umngok otak seks x sudah2. Sudah cukup cukup sudah. Hahaha.

AmeqAzZaituni.blogspot.com March 27, 2013 at 6:25 PM  

Umno nk ckp pasai agama.... pirah.... gambax lucah dok update sedia.... apa dh jd ngan islam sjk 55 thn umno perintah.???? Tgok puteri umno sudah la... dh mcm jalang....

Insan Biasa August 16, 2015 at 2:39 AM  

Hang ni kaki fitnah terok la

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP