Shame On You Tun Dr Mahathir Coz This Gay Boy

Saturday, November 5, 2011



Gay Jamban

Aku pun tak faham kenapa dengan Anak anak Tun Dr Mahathir ni, Aku cukup kagum dan hormat Ayahnda Tun M dari dulu sampai lah sekarang dan boleh dikatakan Gua membesar dalam hidup ini banyak dipengaruhi dengan kejayaan Tun Mahathir membangunkan negara.

Benar kata orang tidak semua manusia sempurna dan Tun Mahathir contoh nya bila anak anak nya tidak mengikuti tauladan yang ada pada Tun Mahathir.



Ini anak Jantan Tun M yang merupakan anak angkat Ayahnda Tun M. Ntah lah Gua malas nak ulas panjang tapi apa yang Gua tak puas hati bila si GAY JAMBAN ni kata "Sia sia je kumpul duit untuk menjalankan Haji, Masing2 dah murtad"

Apa yang Kimak sangat dengan Gay Jamban ni? Apa dia tu bersih ke sampai nak kata para jemaah umat Islam yang ada di Makkah sudah murtad? Memang bangsat lah dengan Gay Jamban ni. Memang patut kalau budak Gay Jamban ni diajar.



Bukan senang nak mendidik anak dan boleh Gomo nyatakan Tun Mahathir seorang Negarawan yang terulung tewas dalam mendidik anak nya yang seorang ni. Walaupun si Gay Jamban ni anak angkat Tun Mahathir namun mahu tidak mahu Tun M tetap akan dipersalahkan atas kenyataan dan kelakuan anak angkatnya ini.

Buat Ayahnda Tun Mahathir diharap terus tabah dan semoga terus sihat hendakNya.....


Psssttt... Gay Jamban memang susah bila dah selalu berjubor


"Susah bila dah jadi Gay"

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP